Prof.Dr. Korhan Taviloğlu
 

Geri Git   Genel Cerrahi Forumları - Prof. Dr. Korhan Taviloğlu > GenelCerrah.com Forumları > Makatta Çatlak (Anal Fissür)

Makatta Çatlak (Anal Fissür) Makatta Çatlak (Anal Fissür) hakkında herşeyi sorabileceğiniz bölüm

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
  #1 (permalink)  
Eski 19-06-2016
Senior Member
 
Giriş tarihi: Dec 2012
Mesajlar: 1,248
Standart Makat çatlağı ameliyatı sonrası ağrılar

Hocam merhabalar....Lateral internal sfinkterotomi yöntemiyle 40 gün önce ameliyat oldum...Birkaç gün süren ağrılardan sonra bayağı bir rahatlamıştım...Hastalıktan ve ağrılardan kurtulmanın sevincini yaşarken 2 gündür makatta bir ağrı var....Özellikle hareket ettiğimde ve oturup kalkarken acıyo...Bu nedendir acaba....Ameliyat yerindemi bir prroblem oluştu acaba yada çatlaklarmı iyileşmedi...
Alıntı ile Cevapla
 

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konular gönderemezsiniz
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB Kodu açık
[IMG] Kodu açık
HTML-Kodu kapalı
Trackbacks are açık
Pingbacks are açık
Refbacks are açık



Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlı. Şuanki Zaman: 03:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Her hakkı saklıdır. Genel Cerrahi Forumları 2009